Jobstudent bij Buy Way Personal Finance

Mijn naam is Alsie Aalst Bujeno. Ik ben een tweedejaarsstudent Office Management aan de Erasmushogeschool Brussel en ik werk al bijna 3 jaar bij Buy Way Personal Finance. In het begin vond ik het persoonlijk moeilijk, maar met de tijd begon het mij te lukken. Na mijn studies zou ik daar vast willen werken omdat ik daar al grote ervaringen heb gemaakt.

Buy Way Personal Finance is 30 jaar gespecialiseerd in consumentenkrediet in België en Luxemburg. Het bedrijf is meer bepaald gespecialiseerd in de financiering op het verkooppunt. De aangeboden financieringsoplossingen werden ontworpen met als doel om zowel aan de klanten als aan partners uit de kleinhandel producten te kunnen aanbieden die het best aangepast zijn aan elke mogelijke situatie. De hoofdzetel van dit bedrijf bevindt zich in Brussel, (De Brouckère).

Ik werk bij de afdeling klantendienst. Ik maak dus gebruik van een software, namelijk de LYCORN-softwareplatform. Deze software werkt met dossiernummers, bankrekeningnummers en onze referenties van de klanten.

  • Daarin moet ik alle codes kunnen toepassen die gebruikt wordt om in de dossiers van klanten te werken.
  • Via onze Vocalcom beantwoord ik de mails van klanten die vragen hebben in verband met hun dossier of die wijzigen willen brengen aan hun dossier. Op deze systeem krijg ik ook oproepen binnen.
  • Ik stort de klanten terug die teveel hebben betaald dan hun totale bedrag via onze “Intranet”.
  • Ik deblokkeer de mastercards of ik stuur de nieuwe pincode op naar de adres van de klanten die het geblokkeerd hebben of die het vergeten zijn, en dit via onze agentschap applicatie. Hiervoor heb ik dossiernummer nodig van de klant omdat het gelinkt is aan onze mastercards.
  • Aan het onthaal help ik de klanten verder met mijn collega’s op dezelfde manier als achter het scherm. 
  • Mastercards die teruggestuurd worden door de post blokkeer ik via het LYCORN-softwareplatform en vernietig ik die via een speciaal machine.
  • Ik beantwoord de vragen ook per telefoon wanneer er oproepen van de klanten binnenkomen. Meestal is het ook om doorverbonden te worden met de dossierbeheerder. Soms komen de klanten bij de verkeerde afdeling terecht, dan verbind ik ze correct door bij de juiste afdeling.